۱۳۹۵ آذر ۹, سه‌شنبه

بهترین دوربین مدار بسته اسپید دام

دوربین IR اسپید دام مدلDPRO-9620VFW ، 1/3" Sony Super HAD CCD II  را به کار میبرد که یک پشتیبانی فوق العاده بالا برای خطوط  رنگی در روز و خطوط سیاه و سفید در شب می باشد لنز چند کانونی این دوربین مدار بسته به کنترل زیادی به کاربر برای تنظیم فاصله کانونی دوربین می دهد.
با تنظیمات این دوربین امنیتی مدار بسته یک میدان دید وسیع و یا حتی این میدان دید وسیع ترمی شود زمانی که حرکتی در هر نقطه این میدان اتفاق افتاد آن زمان تا 12 میلی متر زوم در زاویه دید را در آن منظقه خاص به وجود می اورد. این مدل دوربین اسپید دام دید در شب با ولتاژ دوگانه موجود است. این قابلیت ولتاژ دو گانه همچنین به کسی دوربین را نصب میکند اجازه می دهد به طور انتخابی از منیع تغذیه 12V DC or 24VAC استفاده کند. یکی از مزیت های 24VAC نسبت به 12V DC در این مدل اسپید دام مخفی این است که شما میتوانید از یک کابل قدرت طولانی بون افت و خیز جریان استفاده کنید.
این نوع پایه دیواری برای این دوربین مدار بسته اسپید دام دید در شب موجود است که برای این مدل مناسب است هر چنداین دوربین قابیلت این را دارد هم بر دیوار و هم بر سقف نصب شود و این هم به سلیقه کاربر دوربین و هم به محیط مورد استفاده دوربین مدار بسته مخفی بستگی دارد.

ویژگی های بهترین دوربین مدار بسته اسپید دام

برخی نکاتی که باید درباره دوربین های مداربسته اسپید دام بدانید:
این دوربین ها در مقابل شرایط آب و هوایی مقاوم نیستند. درنتیجه برای فضای های باز مناسب نیستند.
تاسیاستی که نیازمند کیفیت وضوح بالا از دوربین هستند تکنلوژی این مدل اسپید دام دید در شب مناسب است.
تنظیمات برای سطح بندی نور محیط: نور زیاد، نور کم، تاریکی
مناسب برای مکان هایی با نور پشت رمینه زیاد (انعکاس نور)
لنز دوربین مدار بسته در چند زاویه قابل تنظیم است
عالی برای محیط های مسکونی،تجاری، دولتی و...
قبل از نصب دفترچه راهنمای آن را مطالعه کنید تا در اندازه فاصله دوربین مداربسته اسپید دام دید در شب با منظثه هدف دچار اشتباه نشوید.
بزرگ کردن یا کوچیک کردن میدان دید قابل تنظیم است
و در اخر این مدل دوربین مدار بسته اسپید دام دید در شب مناسب برای امنیت محیط کاری و شغلی شماست
    منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه
ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

دوربین مداربسته بولت دید در شب


دوربین های مدار بسته دید در شب بولت، دوربین های فیلمبرداری کوچکی هستند که مانند یک  گلوله تفنگ هستند. این دوربین به طور معمول عرضی مانند عرض یک سیگار برگ را دارند، اما طول آنها کوتاه تر است. دوربین های بولت مادون قرمز در قطر از دوربین های بولت استاندارد بزرگتر هستند. دوربین مداربسته بولت دید در شب به راحتی بر روی سقف یا دیوار نصب می شوند. مزیت اصلی دوربین های بولت دید در شب هزینه پایین و اندازه کوچک آنها استت. اگر چه آنها با کم هزینه و کوچک هستند، آنها هنوز هم کیفیت تصویر بسیار عالی و ضبط ویدئو عالی را فراهم می کنند.
اگر شما به یک دوربین دید در شب برای نصب و راه اندازی در فضای باز  نیاز دارید، مزایای دوربین مدار بسته بولت توصیه می کند که شما یکی از دوربین های دید در شب بولت را در نظر بگیرید. دوربین مدار بسته دید در شب بولت به خوبی در نور کم و یا در خاموشی مطلق کار می کنند.  این دوربین های دید در شب نیز می توانند در داخل خانه استفاده می شود. دوربین مداربسته دید در شب بولت مدل BIPRO-540L4 یکی از بهترین دوربین های بولت موجود است.

بررسی اجمالی دوربین مدار بسته بولت دید در شب مدل BIPRO-S700VF50

این مدل دوربین مداربسته بولت یک دوربین بسیار قدرتمند برای دید در شب می باشد که از سنسورسونی تصویر 1/3 "سوپر HAD CCD II  برای حمایت از 1000 رزولوشن TVL (960H دوربین مدار بسته) و 1080P AHD در روز و شب استفاده میکند. نصب این دور بین دید در شب بولت می تواند به آسانی انجام شود و  خروجی ویدیو بین رزولوشن دوربین مدار بسته آنالوگ و رزولوشن1080 AHD تغییر کند. تکنولوژی شیشه ای دقیق از لنز ز مانع بازتاب نامطلوب در هر حالت هاب روز و شب در  چشم انداز مختلف می شود. مزایای دوربین مدار بسته مدل S700VF50  عملکرد برتر در نور کم پایین تر از 0.00002 LUX قبل از استفاده از مادون قرمز (دید در شب) ارائه می دهد. دوربین های بولت S700VF50 همراه با قدرت40 LED  IR  بالا ارائه می شود که یک فاصله روشنایی مادون قرمز تا 250 فوت در شرایط تاریکی مطلق تحویل می دهد.
ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

خرید پول شمار

دستگاه پول شمار دستگاهی است که وظیفه شمارش بسته های اسکناس یا اسکناس و رول سکه باز شده از پلمب را انجام می دهد. دستگاه های شمارنده به صورت مکانیکی یا ماشین های پیشرفته با استفاده از قطعات الکترونیکی باشند. دستگاه های پولشمار اولین بار در کشور بریتانیا در سال 1980 معرفی شد و در حال حاضر و امروزه به صورت گسترده توسط بانک ها، صرافی ها، مراکز خرید و فروشگاه های زنجیره ای بزرگ و خرده فروشان در بسیاری از نقاط جهان مورد استفاده قرار می گیرند.
دستگاه های پول شمار در مدل های مختلف با برندهای مختلفی طراحی شده اند که انواع اسکناس و سکه را سریع شمارش می کنند.
انواع مختلف دستگاه های پول شمار عبارتند از : دستگاه پول شمار رومیزی، دستگاه پول شمار ایستاده و دستگاه پول شمار انگشتی که به تازگی وارد بازار شده است. بعضی از مدل های دستگاه پول شمار قادر هستند پول های تقلبی را شناسایی و اسکناس های بهم چسبیده را نشان دهند. از مزایای استفاده از دستگاه های پول شمار عبارتند از : صرفه جویی در زمان، باعث افزایش سرعت کار و احتمال خطا در شمارش پول را کاهش می دهد. جهت آشنایی بیشتر می توانید به مقاله انواع دستگاه پول شمار مراجعه کنید.

راهنمای خرید پول شمار

راهنمای خرید دستگاه پول شمار که شما را برای انتخاب و خرید پول شمار به صورت اینترنتی و یا حضوری در فروشگاه ها و مغازه راهنمایی می کند. به نکات و ویژگی های مهم یک دستگاه پول شمار می پردازیم:
دستگاه های پول شمار علاوه بر شمارش اسکناس ها می توانند برگه های دیگری را بشمارند این ویژگی بستگی به دستگاه پولشمار و حداقل و حداکثر اندازه اسکناس قابل شمارش دستگاه دارد.
برخی از دستگاه های پول شمار می توانند سنجش قسمت اسکانس ها را انجام دهند اما برخی از دستگاه های پول شمار این قابلیت را ندارند ولی تنها می توانند تعداد آنها را مشخص کنند.
برخی از آنها دارای سنسور تشخیص پول تقلبی هستند که به راحتی می توانند پول های تقلبی را تشخیص دهند. بعضی از دستگاه های پول شمار از فناوری اشعه ماورا بنفش (UV) و بعضی از فناوری سنسور جوهر مغناطیسی (MG) استفاده می کنند.
سنسور تشخیص جوهر مغناطیسی (MG) نوعی جوهر است که حاوی مقداری فلز جامد و بسیار ریز است. این تکنولوژی برای سهولت و سرعت در اسناد از جمله اسکناس به کار می رود.
قابلیت تشخیص اشعه ماورا بنفش به چه صورت انجام می شود؟ برخی اسناد مخصوصا اسکناس ها اطلاعاتی درج می شود که تنها به وسیله اشعه ماورا بنفش قابل تشخیص است و می تواند اسکناس های تقلبی را تشخیص دهد.
    منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه
ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی