۱۳۹۵ دی ۸, چهارشنبه

قیمت پرینتر PVC

پرینترهای عادی که ما روزانه با آن‌ها سروکار داریم، معمولا از نوع لیزری یا جوهرافشان هستند و گاهی ممکن است با پرینترهای سوزنی نیز سروکار داشته باشیم ولی کم‌تر اتفاق می­افتد که در زندگی روزمره‌ی خود نیازمند پرینترهای PVC باشیم، هرچند از محصولات آن‌ها به صورت روتین استفاده می­کنیم.

قیمت پرینتر PVC

این پرینترها توانایی چاپ روی کارت‌های خاصی را دارند که پرینترهای دیگر توانایی این کار را ندارند. کارت‌های شناسایی و کارت‌ های هوشمند دیگر مثل کارت بانکی از محصولاتی هستند که توسط این نوع پرینتر چاپ می­شوند. مانند سایر ماشین­ها، قیمت این پرینترها نیز با توجه به امکانات آن‌ها تعیین می­شود. با توجه به تکنولوژی خاصی که در تولید این نوع پرینتر به کار رفته است، معمولا قیمتی به مراتب بالاتر از پرینترهای معمولی دارد. قیمت پایه‌ی پرینترهای PVC اکثرا از حدود دو میلیون تومان شروع می­شود.
اگر نیازمند خرید یک چاپگر PVC پی وی سی هستید، حتما به این ویژگی­ها توجه کنید و اگر امکانات دستگاه متناسب با قیمت فروش بود اقدام به خرید کنید. تعداد انواع کارتی که پرینتر توانایی چاپ روی آن‌ها را دارد در قیمت تاثیر به سزایی دارد. پرینترهای خوب معمولا توانایی چاپ روی Magnetic ،PVC ،PVH ،ABS ،PET ،RFID ،Contactless  وsmartCard را دارند.
کیفیت چاپ نیز در قیمت تاثیر دارد و تعداد رنگ‌های قابل چاپ و نوع چاپ روی کارت بسیار مهم است. برخی پرینترها هیچ‌گونه فضای خالی اطراف کارت باقی نمی­گذارند در حالی که برخی دیگر حتما باید چند میلیمتر فاصله را با کناره‌های کارت حفظ کنند. طبیعتا قیمت نوع اول بالاتر از نوع دوم است.
سرعت چاپ در خرید پرینتر پی وی سی بسیار مهم است و بعضی از این پرینترها توانایی چاپ ده کارت در دقیقه را هم دارند که رقم بسیار خوبی است. در صورت استفاده از این ماشین در چاپخانه، سرعت چاپ بسیار مهم خواهد بود و با این‌که دستگاه با سرعت بالا قیمت بالاتری دارد ولی در دراز مدت سودآوری بیش‌تری خواهد داشت. ظرفیت ورودی و خروجی و وزن دستگاه و همین‌طور امکانات جانبی دستگاه از دیگر فاکتورهای تعیین‌کننده در قیمت ماشین هستند. قیمت این ماشین­ها در کشور ما از حدود دو میلیون تومان شروع می­شود و تا نزدیک 7 میلیون تومان نیز می­رسد. برخی برندها با توجه به امکاناتی که در دستگاه خود قرار داده­ اند، قیمت‌ های بالاتری برای آن تعیین می­کنند که معمولا این دستگاه­ ها در شرایط خاصی کاربرد دارند.
 

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

دیتا ویدئو پروژکتور سونی Sony VPL-DX220

معرفی ویدئو پروژکتور سونی VPL-DX220

ویدئو پروژکتور سونی DX220 از تکنولوژی ساخت 3LCD System استفاده می کند. این تکنولوژی توسط سه استوانه کریستالی نوری تولید شده است که به صفحه تابیده می شود و تعداد 2359296 پیکسل در صفحه تولید می کند که حدودا دو برابر بیشتر از سایر ویدئو پروژکتورها می باشد.
معرفی ویدئو پروژکتور سونی VPL-DX220 بیشتر مناسب برای مدارس، سالن های کنفرانس و مراکز آموزشی می باشد.

قابلیت ها و کارایی های دیتا ویدئو پروژکتور Sony VPL-DX220

ویدئو پروژکتور 220 سونی به صورت دستی زوم می شود. عمر لامپ ویدئو پروژکتور آن بین 3000 تا 6000 ساعت است. هر صفحه هم در ویدئو پروژکتور سونی مدل Sony VPL-DX220 بین 30 تا 300 اینچ را نمایش می دهد. شدت روشنایی در ویدئو پروژکتور Sony DX220 در حالت استاندار 1700 انسی لومنز و در حالت ماکزیمم 2700 انسی لومنز است. کنتراست خوب 3000:1 را تولید می کند.
قابلیت ها و کارایی های دیتا ویدئو پروژکتور Sony VPL-DX220 مشابه با ویدئو پروژکتورهای: دیتا ویدئو پروژکتور سونی Sony VPL-DX127 و دیتا ویدئوپروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-LB280 می باشد و از صفحه نمایش Full HD برخوردار است.

دیتا ویدئو پروژکتور سونی Sony VPL-DX220

دیتا ویدئو پروژکتور سونی Sony VPL-DX220 از 27 زبان زنده دنیا پشتیبانی می کند و منوی آن قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی را دارد. از جمله سیستم هایی که آن را ساپورت می کنند می توان به NTSC3، Pal.m، Pal.n، Pal و Secam اشاره نمود و تا 30 درجه تصویر با کیفیت را ارائه می دهد.
ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-LB332

ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-LB332
تکنولوژی ساخت: 3LCD
وضوح تصویر: 768*1024 (XGA)
شدت روشنایی: 3300 انسی لومنز
نسبت کنتراست تصویر: 12000:1

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک 332

ویدئو پروژکتور پاناسونیک LB332 با روشنایی مناسب 3300 انسی لومن شرایط مناسب را برای نمایش فایل ها ایجاد می کند. این ویدئو پروژکتور پاناسونیک محصول 2016 این کمپانی است که جایگزین دیتا ویدئو پروژکتور سونی Sony VPL-DX220، دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson EB-X31 و دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-LB300 می باشد.
معرفی دیتا ویدئو پروژکتور اپتما 332 برای مکان هایی از جمله مراکز آموزشی، مدارس، فروشگاه ها، سالن های کنفرانس و سالن های همایش مناسب می باشد.

قابلیت ها و کارایی های دیتا ویدئو پروژکتور Panasonic PT-LB332

دیتا ویدئو پروژکتور Panasonic 332 کنتراست 12000:1 می تواند کیفیت بالایی را برای پخش فیلم ایجاد کند و با درگاه ورودی کاملی که دارد مانند HDMI، VGA و USB این امکان را می دهد که به همه سیستم های موجود در بازار وصل شود.
از دیگر قابلیت ها و کارایی های دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-LB332 تکنولوژی ساخت آن است که از نوع 3LCD می باشد و این امکان را می دهد که مصرف کننده با کیفیت بالایی تصاویر را مشاهده کند.

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-LB332

این دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-LB332 از عمر لامپ 10000 ساعتی برخوردار است که این میزان برای دستگاه استاندارد و مناسب می باشد. طراحی ویژه ویدئو پروژکتور باعث گردیده تا صدای کم نویز فن دستگاه که 29 دی بی می باشد به چشم نیایید.